3 ynka, men ack så lååånga, veckor kvar

Hej!
Idag är det precis tre veckor tills vi tar studenten. LÄNGTAR!!! Idag satte jag upp min studentmössa på hyllan i mitt rum, som en påminnelse att det inte är långt kvar. Nu är den det första jag ser när jag kliver in i rummet och jag hoppas att den kommer få mig att plugga järnet fram tills betygen är satta, om två veckor.

Det känns lite läskigt att vi om tre veckor inte längre kommer vara S3G, vi kommer att spridas för vinden och vem vet vart vi hamnar? den globala familjen och deras adoptivbarn kommer befinna sig i olika delar av Sverige och världen. kommer vi kunna hålla kontakten? det hoppas jag innerligt.
studenten är slutet på en era, början på en ny.


Imorgon blir det kanske student-skiva (om jag får tag på biljett). men först ska jag grilla med några älskade naturnördar :) ska bli trevligt!

Nu ska jag gå och lägga mig, har nästan skrivit klart högtidsuppsatsen nu. ska fixa slutet imorn.
Godnatt gott folk!

// patt-ulf


(jag och hannapanna)

Kommentarer
Postat av: global-tilda

Bra lisa!! 02.47 i sann matildaplugg-anda! nu är det inte långt kvar och vi kommer absolut klara av att fixa allt innan studenten!

sjung om studentens lyckliga dar.....!

2008-05-16 @ 09:04:41
URL: http://globalfamily.blogg.se
Postat av: Peggy

Bloggen har saknat dina hjärtliga inlägg med sporadiskt användande av fetstil på de meningar du vill understryka!

2008-05-16 @ 11:08:50
URL: http://globalfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0