Nu är det bara spegel och bubblor som fattas!

Ännu en update om Susannes badrum följer här. Den här gången bjuder vi på ett visuellt smakprov. ;)




Är det förresten någon annan som är intresserad av detta, mer än jag själv? Det glömde jag fråga innan jag inledde den månadslånga följetången om vårt badrums utveckling.. Från ett litet bebisbadrum naket inpå tätningsskyddet på väggarna, till detta stiliga och fullvuxna badrum! Komplett med tandborstar och en toalett med ljusgrå sits som matchar den lika ljusgrå fogen på väggarna. Jag är kär.


Kommentarer
Postat av: matilda

nämen susanne! det är ju hur snyggt som helst verkligen! men jag måste säga att jag
faktiskt tycker badrumsmattorna ser riktigt trevliga ut. :)vad roligt att det blev så bra!
puss hej

2007-11-01 @ 17:25:35
URL: http://globalfamily.blogg.se
Postat av: Peggy

Jag vet. Jag fick ge mig när jag såg hur söta de faktiskt var;) Imorgon är det essä. halleluja.. kräm de la kräm!

2007-11-05 @ 15:15:58
URL: http://globalfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0