design my global family

Hej alla!

Som ni nu kan se så har bloggen utvecklats (till det bättre?).
Matilda Johansson har nu gått en grundläggande kurs och kan nu allt om bloggdesign. Detta är alltså bara ett mycket plottrigt förslag till hur global-bloggen kan komma att se ut.

Hej från den eminenta kursledaren:
Jag har nu lärt Mattis (utan borg och skägg) allt som finns att lära inom bloggvärlden. Tyvärr har hon inget öga för design, form och färg och vet heller aldrig när "enough is enough". Men jag har gjort mitt allra yttersta och då ni andra globalare blir upprörda, don't blame me, I'm just the piano player. 
                                                   Keep shining and Peace Out! /anna

Kommentarer
Postat av: Peggy

Bravo! Halleluja för globalbloggens nya ansikte. Som vi alla vet; Det är utseendet som räknas! kyssar och smek/Peggy

2007-10-21 @ 16:38:40
URL: http://globalfamily.blogg.se
Postat av: anna

wiiiiiehooo! nån tyckte att det var fint, mattis!
till och med jonna "bloggdesign" jernberg tyckte det var helt okej!=)

2007-10-21 @ 22:34:03
URL: http://grothen.blogg.se
Postat av: Anonym

kom på en sak till. vill inte vara petig men det som står under "shine my global family" blev kanske inte toppen... byt typsnitt är mitt lilla förslag... PUSS!

2007-10-21 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0