Nu rullar allt på!

Nu har det gått 10 dagar sedan studenten och det känns redan avlägset. Sedan förra måndagen har jag tillbringat dagarna på Hornuddens trädgård där jag arbetar och umgås med ekologiska tomater, gurkor, paprikor, sallader, örter och  en hel del kul, internationellt folk (vad annars passar en globalare?!) Det är tyngre och svettigare än man kanske kan tro, men även vansinnigt mycket roligare än man tror!

Vi global-systrar kämpar för att hinna ses innan alla sprids i världen och nu gäller det att passa på att njuta av det för det är inte långt kvar nu! Men det känns alltid lika befriande att ses, vi känner varandra så väl efter allt konstigt vi varit med om tillsammans!

För mig ligger London som en hägring framför mig och det känns jättebra och spännande även om det är med blandade känslor jag snart lämnar landet.. Där ska arbetas som au pair, slipas på engelskan och ha fantastiskt underbart roligt och leva livet! 17 juli-1 augusti blir det semester med familjen i sydvästra England, i Cornwall och den 11 augusti åker jag till London och stannar ett år!

So as they say: London calling!!
~ Global-tilda
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

trevligt med en uppdatering global-mor :)

2008-06-16 @ 01:32:24
Postat av: anna

LONDON BABY! Vi kommer ha the time of our lives! Pratade med min aupairmamma som vanligt idag och hon sa att jag bara bor 20 minuter från Fulham där julies familj bor. wiiiieee! =) Åhh vad jag tycker att det ska bli roligt att kasta sig utanför sveriges gränser och göra något nytt!



Will, (my imaginary boyfriend from London) HERE COMES YOKO AND ONO!



ps. mattis, vill du att jag ska fråga Will om han har nån skitsnygg kompis till dig? ds



PUSS!

2008-06-16 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0