Vi har mycket läxor på global.

Söndagen har jag skänkt åt läxläsning. Jag har redan skrivit inledningen till min psykologiuppsats på 10 sidor, och sitter och håller i NK-boken. jag har inte bestämt mig om jag tänker svara på frågorna än. (men de ska vara inne på onsdag, glöm inte det mina vackra globalinnor!) Vi har dessutom filosofin att så smått börja ta itu med. Något som jag vet att Emelie redan har! Jag(Susanne) och Matilda har en essä på tre timmar att förbereda oss så smått på tills på tisdag, då den är planerad att äga rum.

Glöm inte att läsa Svenska nationella-häftet allihopa! Nu ska jag generationsintervjua min mormor. kyssar och smek /Susanne och Fabolouth

image18


Kommentarer
Postat av: Fabolouth

(bilden föreställer förresten inte Susannes mormor, utan en glad hippie vi mötte på trafalgar square med ett ljuvligt kärleksbudskap ritat på marken. All you need is love! and globalkunskap.)

2007-10-14 @ 09:52:58
Postat av: Lispet

Nej, Susse, NK-frågorna ska vara inne imorgon, så sätt fart!

2007-10-14 @ 14:15:36
URL: http://studioline.blogg.se
Postat av: Fabolouth

HJÄLP. säkert? herregud. jag har inte öppnat boken än..

2007-10-14 @ 16:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0