En kärlekshälsning från Anitra aka Lisa

    
 
          
                

JAG SAKNAR OSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah Lisa!! Jag saknar oss ocksa! Tank vad mycket vi varit med om tillsammans, det var flera bilder som paminde mig om saker jag nastan glomt bort. Kram till er alla globalsystrar och fina tillskott till familjen!

2008-09-15 @ 21:17:12
Postat av: global-tilda

Det var jag som skrev inlagget, rakade bli anonym av nagon anledning! =)

2008-09-16 @ 14:17:29
URL: http://mittlondon.blogg.se/
Postat av: Peggy

Jag saknar oss jag med. Våran sista termin ihop är nog den period i mitt liv när jag har varit som allra, allra gladast och lyckligast. Ni är de bästa vänner jag haft! Kom och hälsa på mig i Chichester älskade älskade Lisa, tills dess ligger jag och håller sängen varm åt dig. PUSS

2008-09-18 @ 07:46:55
Postat av: Julie

hahahahah, den första bilden är såååå fruktansvärt fuul! Väldigt roligt och se alla bilder, en hel del som jag aldrig sett:) puss på eralla hoppas ni mår bra! Skrv gärna till mig och berätta om era liv!

2008-09-22 @ 20:39:21
URL: http://cjulie.blogg.se/
Postat av: Julie

Alltså jag menade den första bilden på mig, inte ni inte!

2008-10-10 @ 10:55:26
Postat av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på antingen H&M eller Gina tricot, det funkar :)

2008-10-10 @ 10:57:36
Postat av: Isabelle

Idag var (ve och fasa) första gången jag var inne på er blogg, borde ha besökt den mycket tidigare! Såg en del roliga och mindre roliga foton på mig, hehe.. Ville bara säga att jag saknar er alla, hoppas vi ALLA kan träffas runt jul igen:) puss på er

2008-11-17 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0