en tisdag

Hej hej hallå! :)
Tisdag är det idag och jag har hunnit avverka en del grejer på min att-göra-lista (har typ 15 saker kvar nu). Jag hade: 1 spanska-prov som gick fullkomligt uruselt. 1 nationellt prov i Eng B (speeking). 1 CAE-prov (writing, listening). och ikväll ska jag skriva klart 20 frågor om utvecklingspsykologi och påbörja min utställningsrapport. Den här veckan är det järnet som gäller, nästa vecka sitter jag och de andra 7 på en strand i Barcelona. It's all going to be worth it.

måste fokusera
måste vara diciplinerad
måste jobba, jobba, jobba


allt är så mycket lättare i teorin.

jag är trött på globala saker. 


nej nu ska jag återgå till min väntande utställningsrapport.
ciao /Lisa


.      
en bild från det underbara London (md Tussauds)


Kommentarer
Postat av: global-tilda

kämpa på lisa, nu är det inte långt kvar! vi fixar det här så vi kan brassa iväg till barcelona med gott samvete! och inte är du väl innerst inne trött på global? det är ju en livsstil som finns djupt inom alla och dessutom strålar det global om dig!

2008-04-25 @ 01:57:49
URL: http://globalfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0