Livet på Thomasgymnasiet brukar i vanliga fall vara rosa och fluffigt.

Vad aggressivt och drygt mitt inlägg blev. Det bottnar nog i min besvikelse. Jag ville såklart stanna så länge som möjligt, även om alla kanske inte är lika sugna på nya erfarenheter som jag själv. "Jag" är förresten Susanne. Så ni vet vem de eldiga åsikterna tillhör! ;)

Förresten var jag i Ryssland i våras. Dock inte på ett global-relaterat äventyr, hur global resan än var. Vi drack vodka ur tudelade äggklockor i sann Rysslandsanda, och slog till med en körkonsert i en av S:t Petersburgs förorter innan vi åkte tillbaka till Sveriges tussilagofyllda vår-ängar. I Ryssland har poliserna enorma hattar.

image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0