Lisa skriver

Priviet! Dags för mig, Lisa, att debutera i denna blogg. HEJHEJ =) Har inte mycket vettigt att skriva, så tänkte bara säga; MISSA INTE BASTULOPPET IDAG KL. 17! Idag har Emelie, Susse och jag gått på marknaden, vi har handlat: renkött från vilda "Vild-Hasse", vantar, raggsockor, sadelvärmare, godis och säkert något mer som jag har glömt. Nu sitter vi hemma hos Adde (Emelies boyfriend) och dricker te och inte lite te, mycket te! (Hagrid-style) Vi tittar också på musikvideon om "Inga from Sweden". Very nice :)

Have a good day, mates!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisa! Vilken debut, jag säger då det..! Det var GLOBAL-klass på det! Och det är inte illa.

Te är dessutom en multi-global dryck, vilket naturligtvis gör det hela ännu bättre!

2007-10-13 @ 23:13:14
Postat av: Fabolouth

Te blir extra globalt om det är rättvisemärkt! (men jag har hört på ryktesvägen att just detta te..håll i er.. INTE var rättvisemärkt. ajsing bajsing!)

2007-10-14 @ 09:38:46
Postat av: Fabolouth

..som kompensation är jag övertygad om att Inga from sweden är rättvisemärkt.=)

2007-10-14 @ 09:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0