Den bästa av lördagar

En mycket bra helg har kommit och gått och nu står man i början av ännu en veckas hårt slit. Helgen började med firande av Matilda, hon ju blev stor damen i torsdags, vi åt mat hemma hos Julie och hade det jättetrevligt. Efter det gick 18-åringarna ut på Waldemars krog, medan de små 17- åringarna fick åka hem. Väl ute på den lilla krogen dansade vi hela natten lång och träffade en hel del roliga människor ;) Stora fluffiga snöflingor dalade ner under Strängnäsnatten och morgonen därpå var staden ett snölandskap. Jag hade en underbar lördag alldeles ensam. Eller helt ensam var jag inte, jag tog ju hand om våra tre hundar. Mitt på dagen gick jag ut på promenad med Ebba och Ruth och kom hem en timme senare rosig om kinderna och lycklig i hela kroppen. För det var en underbar promenad en underbar solig och snöig lördag i november.

image75
(bilden är från förra året)

Kommentarer
Postat av: Peggy

Lisa med rosiga kinder är det snyggaste som finns! Du är en kvinnlig ulf. med rosiga kinder och radioaktiva ögon. (fast utan hår på ryggen och erektionsproblem)

2007-11-14 @ 15:58:09
URL: http://globalfamily.blogg.se
Postat av: matilda

det låter som en helt ljuvlig lördag som jag blir riktigt avundsjuk på! tack för firningen och övernattningen också! kram

2007-11-15 @ 14:22:29
URL: http://globalfamily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0